lauantai 25. maaliskuuta 2017

Terassin herätys














Pieni varaslähtö terassikauteen :).
Nyt saa kuvat puhua puolestaan...

Eilen oli niin  M I E L E T Ö N   I L M A  ja auringonpaiste, että lenkillä tuli aivan keväinen olo.

Siitä se ajatus sitten lähti :).

Vaikka lunta onkin vielä paikoitellen (vähän) meillä maassa päätettiin laittaa jo terassikalusteita ulos.
Rasmus apuna... oli vähän erimieltä mun somistuksesta ja asetteli mm. tyynyt kyllä uuteen uskoon.
Terassikukat ja muu viimeistely jää myöhemmäksi..

Täytyy myöntää, että taas tuli se ajatus mieleen, "kumpa olisi lasitettu terassi" :D. Ei tarvitsisi kannella kalusteita vaan ne saisi olla aina paikallaan ja terassi käytössä ympäri vuoden.

Näin aikaisessa en muista ikinä meidän olleen, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Auringonpaisteessa tarkenee jo juoda kaffet (tosin mä en edes juo kahvia :D).

En tiedä johtuuko siitä, että olen kevään lapsi, mutta kevät on ehdottomasti mun lempi vuodenaika <3.

Kaikki on vasta edessä. Luonto alkaa heräilemään ja viikko viikolta auringon lämmittäessä huomaa miten hurjaa vauhtia sitä mennään kesää kohti. Ihan parasta!


Näihin kuviin ja tunnelmiin, Ihanaa lauantai-iltaa :).



Tiinamaria

(löydät minut myös facebookista, Style by Tiinamaria)


3 kommenttia:

  1. Sinulla on tosiaankin mukana kevätpuuhassa ihana ja touhukas pikkuapuri :))

    En ole vielä lukenut kaikkia blogitekstejäsi, josko olet jo kertonut, mutta... onko keskimmäisen kattolyhdyn kukko metallinen vai kiveä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Rasmus auttaa :D. Kukko on kiveä, se on mun mielestä aivan ihana yksityiskohta talossamme :)

      Poista
  2. Kiitokset tiedosta! Olen ajatellut jotain samantyyppistä "hahmoa" meidän ainokaiseen kattolyhtyyn. Tosi kiva!

    VastaaPoista