sunnuntai 3. maaliskuuta 2024

Leona 8kk & töihin paluu

 
























Ruuhkavuodet painaa päälle...

Huomenna on mulla paluu töihin.

Mun äitiysloma on nyt loppu.


Ompas jännä, uusi elämänvaihe alkamassa.

Virallisesti olen vielä hoitovapaalla (Kotihoidontuella), koska Leona ei aloita päiväkotia, vaan hoidamme hänet itse
Mä pystyn samalla myös aloittamaan työt.

Osa-aikainenhan mä tuntimäärältä olen ja viikossa alan tekemään neljää lyhyttä päivää. 

Tämäkin tuntuu isolta muutokselta sillä en ole äitiysloman aikana montaakaan kertaa ollut erossa Leonasta. Muutaman kerran hierojalla, liian monta kertaa lääkärissä ja pari kertaa nähnyt ystävää kahden kesken.
Muuten Leona on ollut aina menoissa mukana.


Tämä viimeinen äitiyslomaviikko oli melko hulinaviikko. Kampaamolla oltiin neljänä päivänä laittamassa paikkoja kuntoon. Purkamassa tukkukuormia ja siivoamassa. Innostuin järjestelemään vähän myös paikkoja uusiksi :).


Emmi ja Leevi oli meillä myös leikkimässä yhtenä päivänä. Meillä siirtyi Ystävänpäivä viikolta näkeminen tälle viikolle ja näin vietettiin vähän myöhäistä Ystävänpäivää myös. Se on kyllä joka päivä, ei vaan yhtenä päivänä vuodessa :).

Leona antoi ensimmäiselle ystävälleen Leeville  muumilusikan ystävänpäivälahjaksi <3.

(Kuvat Leevistä julkaistu Emmin luvalla).



Takana on elämäni ihanimmat 8kk <3.


Niin ja meillä tosiaan on 8kk vanha neiti täällä :). Melkein päästiin 68cm:n 8kk neuvolassa. 67,9cm oli meidän neiti. 68cm vaatteet meillä siis vielä käytössä.


Mulla on vielä jokunen työjuttu koneella tehtävä, eli nyt en ehdi enempää kirjoitella. Mutta yritän löytää aina välillä raon kirjoittaa tänne myös meidän kuulumisia :).



Hui, ompas kyllä jännää tämä tuleva muutos :).






Tiina







Facebook
Instagram














2 kommenttia:

  1. Tsemppiä uudenlaiseen arkeen! Kaikki varmasti asettuu alun jälkeen ja lapsiperhe elämä jatkuu ihana vielä siitäkin eteenpäin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️. Ja anteeksi kun vastaukseni kesti❤️. Arki, työt ja perhe-elämä on lähtenyt hyvin rullaamaan ja tähän kuvioon alettu jo tottumaan😊.
      ❤️

      Poista