keskiviikko 1. syyskuuta 2021

Syksytakki












Takki vinkki! 


Kuvat oli kyllä nyt niin huonot että ihan hävettää, mutta nappasin kuvat nopeasti äsken kun tultiin kotiin. 

Jospa niistä jotain selkoa saisi :). 


Mulla on ollut pitkään erittäin huono takki tilanne ja vihdoin löysin kaksin kappalein takit syksy- ja kevätkaudelle.

Toinen takki menee varmasti myös talvella pikku pakkasilla. 


Tilasin muutaman takin Zalandolta viime viikolla (tätä takkia kahdessa eri koossa) ja eilen kun tultiin mökiltä kotiin hain paketit postista. 


Kaksi niistä pidin ja kolmannen mallin lähetän takaisin. 



Tämä tummansininen Ralph Laurenin takki on mulle oikeasti yhden numeron verran liian iso, se yksi pienempi koko olisi ollut mulle oikea koko, mutta halusin tämän takin nyt tarkoituksella liian väljänä. 

Tykkään kun noilla kiristysnyöreillä (rinnan alla) takkiin saa erilaista mallia, eikä ole vaan suora.

Suorana ilman rypytystä mä tosin en tätä takkia voi käyttää, koska siinä se näkyy, että on mulle aivan liian iso. Mutta ei haittaa, tykkään tästä näin ja se on pääasia eikö :)?! 


Lähetän tästä takista siis sen yhden koon pienemmän takaisin. 


Tätä takkia on todella hyvä koko valikoima Zalandolla. 

32-34 koosta kokoon 48 ja sen lisäksi samaa takkia näytti olevan myös plus koossa 56 kokoon asti. 


Tämä on juuri oikean paksuinen syksyyn ja kevääseen! Juuri semmoinen mitä mä olen pitkään etsinyt. 


Takit löytyy Zalandolta nimellä:


 Ralph Lauren Lined windbreaker - parkatakki 

(normi koot) 


sekä


Ralph Lauren Woman parkatakki 

(plus koot). 



Mulla oli takki tänään jo ensimmäistä kertaa päällä kun käytiin keskustassa asioilla. 


Nälkäinen herra (Samu) alkoi heti tehdä keittiössä ruokaa kun päästiin kotiin joten pahoittelen että kuvissa keittiössä oli myös roskiskaapit auki :D. 


Toinen takki minkä pidin on Beige. 

Otan siitä kuvia teille myöhemmin. 


Mun vaatekaapissa on vielä iso aukko housuille sekä neuletakeille. 

Niitä täytyy vielä metsästää. 

Eilen tilasin Kuopiosta yhden tutun liikkeestä aivan mielettömän kauniin neuletakin. Toivottavasti se on hyvän kokoinen ja muutenkin hyvä malli minulle. 


Kunhan se on hyvä, voin kuvata senkin teille kunhan se saapuu. 

Asukuvia toivotaan usein, yritän petrata näissä. 


Kiva jos näistä joku saa ideoita myös omaan pukeutumiseen <3.



Mukavaa päivää!




Tiina



Facebook

Instagram




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti