keskiviikko 25. joulukuuta 2019

"Jouluaattona"

































Hyvää joulupäivän iltaa <3.


Toivottavasti teidän joulu on sujunut hyvin!


Meidän joulu suunnitelmat menivät kokonaan uusiksi kun jouduin äkillisesti kovien vatsakipujen takia maanantai-iltana sairaalaan jossa vietinkin sitten koko jouluaaton vuodepotilaana.

Mulla todettiin aiemmin syksyllä mun vatsavaivoja tutkiessa, että mulla on kourallinen pieniä sappikiviä.

Ilmeisesti sain maanantai-iltana todella kivuliaan sappikivikohtauksen (syödessäni pari hapankorppua mädillä) ja kiireellä mentiinkin sitten sairaalalle.


Kyllä voin sanoa, että otti päähän todella paljon maata siellä taas kaikissa niissä letkuissa. 

Ei pelkästään sen takia, että kyseessä oli jouluaatto, vaan ihan muutenkin. 

Mä alan olla aivan kypsä tähän jatkuvaan terveyden kanssa taisteluun.



No, mutta. 
Eilen pääsin onneksi illansuussa kotiin, mutta olin tähän aamuun asti todella kivulias ja heikossa kunnossa. 

Iltapäivällä olo alkoi onneksi hieman parantua ja saatiin vietettyä tänään joulua vanhempieni, sekä Teresan (pikkusiskoni) perheen kanssa <3.


Tuli se joulu näinkin, aivan todella ihana päivä takana perheeni kanssa <3.


Äsken käytiin vielä Helsingissä haudoilla viemässä kynttilöitä ja huomenna jatketaan vielä vanhempieni luona joulua <3.




Tunnelmallista iltaa!





Tiina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti