lauantai 24. elokuuta 2019

Sämpylät uunissa






























Taikinasormi täällä hei :).


Sämpylät meni juuri uuniin... 


Samu on naapurissa pelaamassa ja sain päivällä toiveen, että leipoisin sämpylöitä. 

Kun toinen niin kauniisti koko sydämestään toivoi mun leipovan sämpylöitä, enhän mä voinut kieltäytyä sille "koiranpentukatseelle".


Kunhan pallottelut on palloteltu (pingis) pääsee tuo sämpyläntuoksuiseen kotiin :).


Tuon piirakan oman puun omenoista leivoin jo viikolla, ja eilen toinen naapuri söi siitä viimeisen palan. 


Piirakka on Kinuskikissan resepti.
Tuo vanilja-mascarponetäytteellä tehty piirakka on todella maukas ja erittäin helppo ja nopea tehdä!


Täällä on ollut niin kiireinen viikko, että on ihanaa vaan olla kotona <3.


Kaksi karvaista sankaria ei ollut kauhean innoissaan aamulla turkin pesusta niinkuin kuvasta näkee, onneksi mun asiakkaat ovat tyytyväisemmän näköisiä pesupaikalla ;).

Kerran mun vakkariasiakas sanoi mulle, että mulla on hyvät otteet hiustenpesussa, 
mutta kuulemma kuivasin hiukset pyyhkeellä kuin olisin koiraa kuivannut :D.

Hups :D.

No, tämä oli toisen koiranomistajan suusta ja toivon, että se oli vähintään puoliksi vitsi :D.



Eipä tänne sen ihmeempää. 

Viikolla olin vatsan tutkimuksissa, mutta palaan siihen asiaan myöhemmin kun kaikki loputkin tutkimukset ja "päätökset" on tehty!


Ihanaa iltaa <3.



Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti