maanantai 12. syyskuuta 2016

Uusia juttuja ja yhteistyösopimuksia
















Aurinkoista alkuviikkoa :)

Uusi viikko ja uudet kujeet! Eilen kerroin teille yhteistyösopimuksesta naistenvaateliike Fablon kanssa ja tänään voin kertoa myös ilouutisen :).

Olen tehnyt yhteistyösopimuksen Pientalo & piha lehden kanssa ja tästä lähtien siis osa heidän blogiverkostoaan! IHANAA!!

Olen tästä kunniasta erittäin iloinen ja innostunut!!

Monet teistä on seurannut blogiani keväästä asti kun sen perustin ja uusia lukijoita on tullut päivittäin ja osalle blogini on vielä tuore tuttavuus.

Lähellä sydäntäni ovat kuitenkin mm. kaikki mikä liittyy kotiin, pihaan, kotoiluun - leipomiset, ruoanlaitot jne. Sisustus, muoti, kauneus, askartelut ja käsityöt. Kolmea rakasta karvalasta unohtamatta.

Välillä mökkeillään ja rakennellaan ja välillä nautitaan "sohvan nurkassa".
Meidän ja minun elämää :).

Elämäni ei todellakaan ole täydellistä vaan omaan omat "ongelmani" siinä missä jokainen. Välillä tuntuu, että yhdelle/kahdelle ihmiselle liikaakin.
Tietyn yksityisyyden itsestäni tahdon ja olen pitänytkin, mutta varmasti tässä "matkan varrella" avaan lisää myös asioita itsestäni.

Kiitos kuuluu myös teille <3, että luette blogiani!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :).

Kommentteja ja viestejä on aina kiva lukea ja niitä luen jatkossakin mielelläni. Toiveita saa toki laittaa myös - jos on jotain mistä haluaisit esim. kuvia enemmän niin toiveita vaan mulle :).


Ihanaa iltaa <3



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti