maanantai 6. joulukuuta 2021

Suloisin lelukauppa Helsingissä
















Meillä on vielä kaksi joululahjaa ostamatta ja toivoin, että olisin toisen saanut eilen Tingelingistä ostettua, mutta ikävä kyllä tämä mitä olin aikeissa ostaa olivat jo loppuneet.


Enkä ihmettele yhtään!


Tingeling on ehkä Helsingin suloisin lelukauppa <3.

Ja palvelu oli aivan ihanaa ja sydämellistä! 


Pieni kivijalkaputiikki Forumin takana. 


Lelujen lisäksi heillä on myös todella kauniita joulukoristeita. 

Ja kyllähän tämä oli arvattavissa miten tässä käy. 


Sama asia päästää minut joulukauppaan kun lapsi karkkikauppaan. 


Enhän mä voinut olla ostamatta noita kahta koristetta. 


Hiiri ja Ranskanbulldoggi pääsivät meidän kuuseen. 


Mä aina niin ihailen tyylikkäitä minimalistisesti koristeltuja kuusia ja olen jo muutamana vuotena haaveillut oikeasta kuusesta jossa olisi vaan valojen lisäksi muutamia samettipäällysteisiä palloja. Viininpunaisina ja tummanvihreinä. Ehkä muutama jokin kultainen hillitty koriste lisäksi. 

Sieluni silmin näen miltä tämä kuusi näyttäisi. 


Mutta. 


Sitten löydän kuitenkin omasta kuusesta kaikista ne leikkisimmät koristeet ja haaveilen lisäksi höyryveturista raiteineen kuusen ympärille. 

:D


Roomassa olin hyvin lähellä että olisin ostanut aivan super ihanan Legon junaradan kun Karoliinan kanssa pari vuotta sitten siellä oltiin. 

Kyllä vain :). 


Ja joku päivä semmoisen aivan varmasti vielä hankin jos joku ihana tulee vastaan! 


Mä RAKASTAN joulua ja kaikkia niitä muistoja mitä ne ovat luoneet ja luovat <3.


Vaikka joulu onkin erilainen perheessä missä on kaksi aikuista, nautitaan joulusta kumpikin ihan älyttömän paljon. 


Koristeet liittyvät meillä hyvin pitkälle oikean tunnelman luomiseen. 




Jouluaattoon ei ole kuin 2,5 viikkoa <3.




Tiina



Facebook

Instagram





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti