perjantai 16. kesäkuuta 2017

Kahvikaveri





















Aurinkoista perjantaita :).

Nyt päästään takaisin mun eilisen päivän tunnelmiin ja uuden yhteistyökumppanin luokse.

Eli, sain kutsun Töölööseen kahvien ja kahvikoneiden erikoisliikkeeseen.

Tämä kutsu oli erittäin tervetullut ja tuli hyvään ajankohtaan. 
Mähän olen alkanut vasta viime vuonna juomaan kahvia. 33 vuotta siinä meni kun meikäläinen hörppäsi ensimmäiset kahvit.
Kahvi ei ole mulle sama niinkuin esimerkiksi miehelleni kuka juo kahvia mukitolkulla päivittäin.
Mulle kahvi on (ainakin vielä) semmoinen fiilistelyjuoma. Sama pätee muhun teen kanssa. Sitäkin juon vaan "fiilistelynä", mutta syksyllä ja talvisaikaan ehkä myös enemmänkin kuin vain fiilistelyn vuoksi.

Koska mikään kahvinjuoja en ole pitkään ollut, enhän mä tiennyt kahvista mitään - ennen eilistä. Muutakun sen perus Pauligin Presidentin mitä kannan miehelleni kaupasta :D.

No nyt alkaa meidän perheessä uusi aikakausi ja Presidentin kaveriksi tulee Kahvikaverin laajasta kahvi- ja tee valikoimasta meidän käyttöön uusia tuttavuuksia.
Saas nähdä mistä kahvista meille tulee se lemppari "fiilistely-" ja "arkikahvi".

<3

Mä olen tästä kunniasta todella otettu ja kiitollinen, niin täydelliseen hetkeen tuli tämä!


Sain eilen maistella niin eri kahveja kun kaakaotakin, kyllä maistui.
Jännityksellä odotan tuleeko tästä mulle päivittäinen tapa ja kohta me ollaan kahvin suurkuluttajia, heh.

Mieheni oli tästä myös kahvinjuojana innoissaan ja toivon, että tästä mun uudesta kuviosta on teillekkin jatkossa hyötyä ;).


Kahvikaverista vähän enemmän, lyhyesti:


-Suomen ensimmäinen myymälä avattu toukokuussa 2017 
(verkkokauppa toiminut tätä ennen)

-Kahvikaverin Suomen tällä hetkellä ainoa liike sijaitsee Töölöössä, Ruusulankadulla.

-Valikoimissa saman katon alta erittäin laaja valikoima kahvikoneita ja heidän verkkokaupassaan myös paljon muita malleja.

-Myymälässä laaja valikoima kahveja, teetä ja "varusteita".

-Erittäin ystävällisestä ja ammattitaitoisesta palvelusta iso plussa!



Se mikä tästä jäi itselle päällimmäiseksi ehkä mieleen on se, että kuinka hienoa on kun tämmöinen valikoima löytyy yhden katon alta. Mikäli kahvikonetta mielii kotiin tai työpaikalle niin ei tarvitse juosta monessa eri paikkaa katsomassa malleja kun ne löytää saman katon alta.
Ja saa varmasti kunnon opastuksen tuotteelle.

Mua alkoi kiinnostaa nyt eilisen jälkeen kunnon papukahvi. Itse jauhettu papukahvi.
Mä olen selkeästi tämän asian suhteen ollut ihan fossiili. Sehän on kahvikulttuurin "suurin trendi", kahvipavut, itse tehty erikoiskahvi, kunnollinen kahvikone jne.

Todellista arjen luxusta!


Kiitos Kahvikaverille tästä kaveruudesta :)



Luvassa pian ARVONTA facebookin puolella asiaan liittyen ;).


Ihanaa viikonloppua!



Tiinamaria
(Style by Tiinamaria, FB & IG)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti