perjantai 17. heinäkuuta 2020

Viikon arkihetkiä


















Hyvää huomenta :).


Viime yön unet jäi vähän vähiin, mutta sää näyttää niin loistavalta, että taidan siirtyä ulos riippukeinuun nauttimaan vapaapäivän auringosta.



Yritän skarpata näissä arkipostauksissa vaikka ei ne tämän kummoisemmilta meillä näytä työpäivien jälkeen (tai ennen).


Iines on iilimatona, aina menossa mukana. 
Vessaan et edes yksin pääse, ellet mene sinne todella nopeasti hänen huomaamatta.

Eilen nautin hetken auringosta riippukeinussa ja ennen kun itse pääsin siihen makuulteen, oli kaksi etutassua jo kömpinyt mukana. 


Eilen oli myös ihan perus autonpesu ja siivouspäivä illalla, Samu onneksi tykkää siitä ja mä saan nauttia puhtaasta autosta hyvinkin usein ;).


Huomaa kyllä, että ikä ei tule yksin. 
Viime yön valvominen tuntuu siltä, että mulla olisi pieni krapula. 
Päätä särkee ja olo on huonosti nukutun jälkeen, no, semmoinen väsynyt.

Nyt viittaan viime öiseen toiveeseen niistä pienistä varpaista, nämä yövalvomiset olisi varmasti ollut helpompia nuorempana, että joku päivä täällä voi olla hyvinkin väsynyt mamma :D <3.


Muutamana aamuna sain nauttia vastakerätyistä mustikoista aamupalalla kun asiakkaani oli kerännyt mustikoita ja yllätti mut tuomalla niitä mm. mulle töihin <3.


Josta tuli mieleen, että Ihanaa, mulla on jääkaapissa smoothieita, nekin itseasiassa eräs toinen läheinen asiakas(ystäväni) toi mulle töihin jo toissa viikolla ja en ole vielä niitä juonut <3.

Tänään korkkaan yhden! 

Ihana kun mun asiakkaat pitää huolen, että mä syön ;D <3. 


Ja nyt on pakko lähettää terkut kaikille niille asiakkaille, ketkä blogistani tietää, mulle ei tarvitse tuoda mitään <3!
 Kun tuotte itsenne kammattavaksi, se on mulle iso juttu ja sydämen asia <3 <3 <3.


Mutta joo, rakastan kaikkia raikkaita smoothieita ja niitä tulee aika harvoin itse ostettua. 

Eilen ostin kauppareissulta Jungle Juice barista pitkästä aikaa smoothien. 


Täällä on nyt kolmen päivän vapaat ja aikaa rentoutua. 


Aurinkoista perjantaita!




Tiina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti