torstai 9. heinäkuuta 2020

Hiuskriisi ja arkea
















Hyvää huomenta <3.


Mä loikoilen kuulkaa vielä peiton alla sängyssä. 


Mulla on taas pidennetty viikonloppu (pe-su). 

Yksi asia on todella outo juttu. 
Aina kun mulla on vapaapäivä ja olen kotona, mä herään ihan joka kerta sanotaanko kahdeksaan mennessä. 
Tämä aamuna heräsin ensimmäisen kerran 05.00, sitten kohta soi Samun herätyskello ja olin vielä puoliksi hereillä, seuraavaksi 7,8...

Mutta kun ollaan mökillä, saatan herätä ensimmäisen kerran vasta 10:ltä. 

Siellä jotenkin uni maistuu ihan eri tavalla, jännää. 

Mökillä ollaan muutenkin jotenkin rentouduttu nyt enemmän kun kotona, en oikein tiedä mistä se johtuu, ehkä tämän vuoden keväästä ja asunnon myymisestä. 
Siinä on ollut kaikenlaisia muuttujia (liikaa) koko asunnonmyymisen aikana ja tuntuu, että se alkaa viedä meistä mehuja. 

Koronan vaikutukset myös ovat toki muuttaneet jonkun verran meidän elämää. 

Mökillä ollaan oltu ehkäpä sitten enemmän "LOMALLA" ja tästä syystä myös uni maistuu siellä eri tavalla?! 



Kirjoitin viimeksi, että voisin joskus napata ihan perus arjesta ja ruuasta kuvia myös, vaikka tykkään ruuanlaitosta, ei siihen oikeasti tule arkena panostettua samalla tavalla kun viikonloppuisin. 


Tällä viikolla ollaan oltu ruuanlaiton suhteen todella laiskoja. 
Samu on syönyt valmiita kokkikartanon laatikoita ja minä töissä kasvis- tai porkkanapihvejä ja iltaisin ihan perus vihersalaattia raejuuston kera. 

Joskus vaan on viikkoja kun on pitkiä työpäiviä ettei enää jaksa tai huvita laittaa ruokaa ja meillä kun on vain kaksi aikuista suuta, se on mahdollista mennä välillä sieltä missä aita on matalin. 


Yhtenä iltana käytiin myös töiden jälkeen Porvoon Etolasta ostamassa uusi muovimatto "meidän" mökin ulkoterassille. 


Ja sitten :D. 


Kuulkaa mulle on iskenyt kauhea tukkakriisi :D. 

Jos Samulta kysyttäisi, hän sanoisi, että joka toinen päivähän mulla semmoinen on, aina ollut :D. 

Samu on tietyllä tavalla oikeassa tässä, koska hyvin monta kertaa viikossa kun mä näen jossain ihanat hiukset, sanon/kysyn "pitäiskö mun värjätä hiukset taas tummiksi/vaaleiksi jne."


Ehkä se on vähän kampaajien ammattitauti?! 


Ensi viikolla meinasin joka tapauksessa värjätä omat hiukset, katotaan mihin mulla rohkeus riittää ;).



Kunhan Samu tulee töistä, me lähdetään taas mökille :) .


Ihanaa viikonloppua! 




Tiina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti