keskiviikko 24. kesäkuuta 2020

Herkku(vapaa)päivä Porvoossa
























Aurinkoista kesäpäivää! 


Mä olin eilen melkein puoleen yöhön asti töissä ja tänään puolestaan viettänyt vapaapäivää. 

Yrittäjän vapaapäivää ;), eli aamuun mulla sisältyi kyllä työjuttuja, mm. Hiustukussa käyntiä jne. 


Iltapäivästä sain vaihtaa kuitenkin kokonaan vapaalle ja lähdettiin Porvoo "turneelle" .


Ensin käytiin syömässä Bosgårdilla, sieltä ajettiin Brunbergin tehtaanmyymälään ja Brunbergilta vielä jätskille jokirantaan. 


Että semmonen herkkupäivä :D. 


Tällä kertaa meillä oli mukana myös kylmälaukku ja ostettiin niin Bosgårdilta kuin Brunbergilta mökille viemisiä. 

Sinne olisi siis tarkoitus suunnata taas viikonlopuksi <3.


Suosittelen Bosgårdia erittäin lämpimästi <3 ! 


Sää oli mitä mahtavin tälle vapaapäivälle, näin kesällä kampaamolla meinaan pakahtuu. 
Muutenkin on kuuma, niin siihen vielä kuuma fööni puhaltamaan vähän lisää kuumaa. Työpäivän jälkeen sitä on kun maratonin juossut :D. 


Se hyvä puoli yrittäjyydessä on, että voi itse päättää minkä pituisia päiviä ja monta päivää viikossa tekee. 

Mä teen monesti neljä päivää viikossa ja silloin päivät kyllä venyy mulla välillä aika hurjiksikin. 
Yöllä sitä sitten kädet muistuttaa oliko se fiksua...

En valita, ihanaa kun on töitä, saan olla siitä todella kiitollinen! 


Kaksi työpäivää siis vielä edessä jonka jälkeen vietetään pitkää viikonloppua. 

Ajatus olisi käydä myös Hangossa tai Naantalissa jonain päivänä. 


Kesä on niin super lyhyt ja kaikista vapaapäivistä täytyy ottaa kaikki ilo irti <3.



Aurinkoista iltaa! 




Tiina







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti