sunnuntai 21. heinäkuuta 2019

Barbileikkejä ja uusi laukku

















Nyt mennään kyllä ajassa parin viikon taakse, mutta mun äkilliset vatsan suolisto-ongelmat sairaalareissuineen tuli "sotkemaan" perus arkea, joten silloin myös kirjoittelut jäi.

Olin kuitenkin napannut nämä kuvat ja tässä aamupäivällä kun mulla on nyt hyvin aikaa, ajattelin julkaista nämä mitä silloin oli tarkoitus :).

Se viikonloppu meni siis pitkälti kotosalla, pienen siskon tyttösen kanssa mm. 


Mun vanha barbitalo barbeineen on aivan T:n lemppari, voisko sanoa jopa hitti. 

Toinen on mun vanhat ponit. 

Äitini on hyväkuntoiset lelumme aikoinaan säästänyt ja vienyt mökille ja mä joitain vuosia sitten toin omiani meille kun tämä rakas kirppunen on meillä hoidossa aiemmin enemminkin ollut <3.


Virkkasin myös pitkästä aikaa, ja tein itselleni uuden kesälaukun tuon viikonlopun aikana. 

Oman pään mukaan tämän tein, mutta olen ottanut eri työvaiheista kuvia, joten laitan vielä oman jutun siitä mikäli joku innostui asiasta :).


Laukkuun palaan siis vielä pian.... 



Tiina 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti