maanantai 18. maaliskuuta 2019

10 x faktaa minusta






10 x Faktaa minusta. 


Tunsit minut entuudestaan tai et, joku asia voi tulla silti yllätyksenä, vai voiko?



1.
Mulla on neljä tatuointia. 

Nyt en ottaisi yhtäkään niistä, tai ainakaan kolmea neljästä, mutta en silti kadu niitä.



2.
Rakastan nopeita ja hienoja autoja. 

Autolla millä ajan, on väliä. 
Toki elämän- ja taloustilanne vaikuttaa myös siihen millä autolla ajaa, mutta sillä on mulle väliä mikä nelipyöräinen on alla.




3.
Jos pitäisi mainita yksi outo mieliteko ruokaan liittyen, olisi se kylmät & "lötköt" kalapuikot.

Kyllä vain, kalapuikot on ihan parhaita jos ne on ollut jääkaapissa yön yli ja ovat sopivan lötköjä. 




4.
Rakastan kenkiä.

Katse kiinnittyy monesti kenkiin ja niitä löytyy multa varmasti yli tarpeen, mutta toki käytän kaikkia, mutta en kokoaikaa. 
En ole laskenut monta paria kaapistani löytyy, mutta jos kaikki lenkkarit, saappaat, talvikengät, kesäkengät jne. laskisin, olisi luku varmasti lähempänä 50. 
Ehkä.. 



5.
Luonteeni on monessakin asiassa vanhanaikainen, ja tykkään noudattaa perinteitä. 

Ajatusmaailmani mm. koskien parisuhdetta; 
"jos jokin menee rikki, se korjataan, eikä sitä heitetä pois" .

Tämä on myös pitkän parisuhteen "salaisuus" .



6.
Rakastan meidän kotia ja maalla asumista  älyttömästi, mutta silti monesti kaipaan takaisin Helsinkiin. 



7.
Olen äärimmäisen huono tiotokoneiden kanssa. 

Jos olisin niissä asioissa parempi, olisi varmasti myös blogini ulkoasukin parempi. 



8.
Näen enneunia. 

Kyllä vain, en siitä huutele näin yleisesti maailmalla, koska se varmasti jakaa mielipiteitä. 
Mutta siis kyllä, näen paljon unia mitkä toteutuu. 
Aina se ei ole kivaa, koska unissa on mm. tullut useita läheisten kuolemia, ja nämä läheiset ovat aina kuolleet samana yönä, äkillisesti varoittamatta kun olen unen nähnyt. 

Toki unissa on tullut myös kevyempi ja ihania asioita kuten  
mm. mun ja Samun ensitapaamiseen liittyviä asioita näin unessa. 

Unien lisäksi mulla on   t o d e l l a   vahva intuitio ja aistin erittäin helposti asioita. 
Ihmistuntijana olen kuulemma erittäin hyvä.



9.
Olen tyyppinä "kaikki mulle heti ja nyt" .

Kärsivällisyys ei siis aina ole paras puoleni. Jos opettelen esim. jotain uutta asiaa, mua alkaa ärsyttämään jos en opi sitä tarpeeksi nopeasti. 



10.
Jos en olisi ammatiltani kampaaja olisin:

Terapeutti, 
Lakimies
tai
Poliisi. 

Eli jos joskus alkaisin opiskelemaan uudestaan, olisi nämä kolme ammattia mua kiinnostavia. 

Mut perinpohjin tuntevat, "tunnistavat" kyllä mut kaikista noista aloista. 




Yllätyitkö? 

Tuliko jokin asia ihan puskista, tai opitko minusta jotain uutta? 

Entä puuttuiko listalta jotain mitä haluaisit tietää?





Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti