torstai 11. lokakuuta 2018

Jo Malone Helsingissä













Saattaa olla, että moni teistä on tästä jo kuullutkin, mutta ajattelin vinkata asiasta mikäli on joku kuka ei vielä tiedä ja on kiinnostunut näistä.


Meinaan Jo Malone -tuotteista, mitä saa nykyään myös Helsingistä!


Nimittäin Helsingin Stockmann avasi Jo Malone osaston tavarataloonsa kesällä.

Itse en ole vielä täällä käynyt, vaan olen kaikki Jo Malone tuotteet menneinä vuosina tuonut joko Lontoosta tai ostanut netin kautta. 
Suurin osa on kyllä ollut Lontoon tuliaisia!!

Jo Malonella on paljon eri tuotteita, aina parfyymeistä kynttilöihin, ihonhoitotuotteisiin ja huonetuoksuihin.

Mä olen matkoilta tuonut lähinnä kynttilöitä ja huonetuoksuja.

Noista tuotteista sen verran täytyy sanoa kun moni varmasti "kauhistelee" niiden hintoja, ja ovathan ne esim. kynttilöiksi ja huonetuoksuiksi tyyriitä, M U T T A - Itse olen todennut ne käytössä oikeastaan ihan "saman hintaisiksi" kun perus "marketti kynttilät ja huonetuoksut".

Ja se johtuu ihan niiden koosta ja riittävyydestä!!

Esim. huonetuoksu, tikullinen versio - se on niin suuri verrattuna pieniin (marketeista saataviin) huonetuoksuihin, mitä mekin kyllä käytetään...

Eli siinä samassa mitä näitä pieniä saa olla ostamassa joka kuukausi, riittää tämä Jo Malone vähintään yhtä kauan riittoisuudeltaan kun miettii kuinka monta pientä joutuu hankkimaan, että kestää yhtä kauan!


Mun oli ihan pakko nyt tehdä pieni testi kotona. 
Kun avasin viime viikonloppuna tuon uuden tikullisen tuoksun, minkä kylläkin jo viime helmikuussa Lontoon reissulta ostin, merkkasin kalenteriin päivän jolloin sen avasin.
Tahdon ihan oikeasti katsoa kauan se kestää!

Toki, tikkujen määrä tähän vaikuttaa myös. Ei pelkästään siihen paljon tuoksua tikut antavat ilmoille..

Mutta katsotaan, niin kauan on edellinenkin kestänyt aikoinaan, että nyt tahdon tosissaan katsoa sen kestävyyden :).


Ja mitä noihin kynttilöihin tulee, niin onhan ne ainakin mun mielestä ihan todella, todella kauniita!

Sen lisäksi, että kynttilä tuo ihanaa tuoksua ja tunnelmaa kotiin, antaa se kivan lisän sisustukseen.

Mä oon niin kynttilöihin rakastunut, että niitä pitää olla joka huoneessa, vähintään yksi :D, luomassa tunnelmaa.


Helsinki-Vantaan lentokentältä Jo Malonea on saanut jo pidemmän aikaa ja saa toki tänä päivänäkin myös...


Tämmöinen pieni vinkki tähän päivään <3.






Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti