torstai 23. marraskuuta 2017

Joulun kattaus- ja koristeluideoiden kooste










Kolmena peräkkäisenä perjantaina nähtiin kolme erilaista kattaus- ja koristeluideaa, yhteistyössä Lumoava Koti ja Kukka- ja juhlapalvelu Freesi.


Kaikki kolme oli hyvin erilaisia, tarkoituksella! 

Aiemmin jo totesin, että jouluideoita saisi yhtä monta kun meitä ihmisiäkin on, ja niinhän se on :).


Näitä oli todella ihanaa ja virkistävää tehdä. Vähän erilaista tekemistä mun arkeen. 
Nautin todella paljon!


Mikä oli näistä sun lemppari?


Entä mikä oli mun?


Mun täytyy sanoa, että kokonaisuutena tykkäsin kaikista todella paljon, olinhan itse ne toteuttanut mun näkemyksellä eri tyylilinjoilla:

Hempeä - romanttinen, 
Moderni musta-valkoinen,
Perinteinen puna-vihreä.


*
**
****
******
********
*

Näistä tyylilinjoista ei yksikään sellaisenaan, pelkästään,  koko komeudessaan edusta omaa tyyliä. 
Mun ja meidän tyyli, ja valinta näistä kolmesta olisi ehdottomasti mixi kaikesta kolmesta :). 

Sopivasti hempeyttä, modernia, sekä punaista ja vihreää. 

"En voisi siis valita kotiin juuri semmoisenaan ihan 100% yhtäkään". 

Vaan kokoaisin näistä kolmesta juuri sen 100% oman tyylisen :). 

Sehän näiden tarkoitus myös oli, jokainen saisi ideoita sieltä täältä ja halutessaan nappaa niitä omaan sisustukseen ja kattaukseen.

On koti sitten se moderni, romanttinen, perinteinen tai kaikkea niiden väliltä, omalla twistillänsä, vähän niinkuin meidän koti :). 

Helpoiten kuvailen omaa kotiamme Klassiseksi, se on mun näkemys meidän kodista. 


Toivottavasti näistä ideoista sai moni inspiraatioita omiin kattauksiin, juuri sellaisenaan tai poimimalla jokaisesta just ne oman näköiset palaset, niinkuin mä tein. 


Ihanaa päivää <3.



Tiinamaria

Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti