maanantai 27. marraskuuta 2017

Budjettilöytöjä ja vanhoja aarteita













Hyvää alkanutta viikkoa!


Trendikäs kulta on tänään päivän aiheena.


Minä, jo vuosia vannoutunut hopeafani olen löytänyt itseni uuden ääreltä - kullan, niin keltakulta kuin ruusukulta vetää pienissä asioissa ja yksityiskohdissa kovasti puoleensa.


Toki niinkuin otsikossakin lukee, on tuota kultaa ollut pieninä määrinä aiemminkin mm. koruissa ja kelloissa, mutta nyt huomaan kiinnittäväni katseeni monesti kultaisiin esineisiin.


Kultaa on tällä hetkellä paljon "joka paikassa". 
Niin "kosmetiikan purkeissa, laukun yksityiskohdista, aina sisustukseen asti".



Näissä trendijutuissa mä olen erityisen tarkka budjettishoppaaja.

Koska tyylini on kuitenkin muovautunut aika omaksi tällä hetkellä, enkä etsi ns. sitä omaa tyyliäni, mutta kaipaan välillä kuitenkin trendien viemänä uusimpia muotivillityksiä myös niin kodinsisustukseen, kuin vaatekaappini sisältöön.

Mutta.

Näistä trendivillityksistä mä en ole valmis maksamaan paljoa!

Jonkun perus villapaidan tai hupparin voin ostaa tyyriimmällä hinnalla jos tiedän tämän kyseisin vaatekappaleen löytyvän päältäni (ei pelkästään kaapistani) seuraavien vuosien aikana, sillä ajatuksella, että käytän sen loppuun asti.

Mutta taas joku trendi, esim. röyhelöpaidat mitä kesällä katukuvassa ja munkin päällä näkyi, en ole valmis maksamaan paljon, koska tiedän, että sitä ei tule päälläni näkemään montaa vuotta.


Sama kodinsisustuksessa.

Kultaista, on se sitten se ruusukulta/kupari tai keltakultainen yksityiskohta, se pitää löytyä edullisesti koska tähän luultavasti ehkä joskus kyllästyn.


Kuvissa näkyi nyt muutama uudehko hankinta:

Kultainen kori Hulluilta päiviltä syksyllä, hinta muutaman euron,
Valokuvakehykset samalta reissulta muutamalla eurolla,
Servettirenkaat Lumoavasta Kodista alennuksesta parin euron hinnalla,
Juomapullo (mikä mulla on aina mukana jokapaikassa) Tupperwaren syksyn kamppiksesta...

Murenan Blogi-illasta tarttui mukaan muutama elintarvike joista yksi oli kullanväriset Lakridsin lakritsit. Nämä ostin lähinnä kakunkoristelua varten.


Viikonloppuna olin ystäväni kanssa hänelle etsimässä tauluhyllyä ja samalta reissulta itselle, kotiin tarttui mukaan 2,50€ todella ihana kynttilänjalka, ruusukullan värisenä.

Se nähdään varmasti vielä monissa kuvissa myöhemmin, Instan puolella vilahti jo eilen ;).


Nämä muutamat, superedullisella hinnalla löydetyt löydöt varmastikin auttaa ja riittää mun kullannälkään. 
Nämä pienet yksityikohdat antavat juuri sen tarvittavan ripauksen uutta ilmettä kotiin mitä kaipasin.


Tämä on mun vinkki budjettishoppailuun:
Edulliset ostot trendijuttuihin ja niihin monivuotisiin klassikoihin panostus mikä maksaa loppupeleissä vuosien aikana aina itsensä takaisin!



Pian myös teille kultaista arvontaa Facebookin puolella ;).


Ihanaa viikkoa!



Tiinamaria

Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti