perjantai 4. elokuuta 2017

Rodos 1/4



























Greetings from Rhodes <3


Viikko vierähti Rodoksen ihanissa maisemissa turhankin nopeasti.

Ihan alkuun haluan kertoa "jymyuutisen" reissusta. Olin niin onnellinen asiasta, että onnenkyyneliltä ei vältytty. En ikinä olisi voinut kuvitellakkaan tämmöistä tapahtuvan!

Meinaan, mä olin 6/7 päivästä täysin kivuton koko reissun ajan!

Tämmöistä ei ole tapahtunut neljään vuoteen. Olen lukenut ja kuullut, että monet ovat saaneet helpotusta kipuihinsa ulkomaan lämmössä. En kuitenkaan olisi ikinä voinut kuvitella, että kaikki säryt katosivat, ja vielä kokonaan.

Matka meni siis paremmin kuin ikinä olisimme voineet kuvitella. En maannut kertaakaan sängynpohjalla kipulääkkeiden kanssa. Kipulääkkeet olivat suljetussa matkalaukussa käyttämättä koko viikon.

Mä elin täysillä, 100%. 
Tunsin taas, että olin se Tiina mikä ennen olin. En se Tiina joka sairastaa!

Tämä mieletön yllätys mahdollisti meille siis aktiivisemman loman, mitä olimme suunnitelleet.
Vuokrasimme auton kolmeksi päiväksi ja kiersimme sillä koko saaren ympäri. 

Niin, ja meinasi ihan unohtua. Kahdestaan emme reissussa olleet. Mukanamme oli ystäväperheemme. Ystäväni perheineen kenet olen tuntenut vauvasta asti. 
Heidän kanssaan vietämme muutenkin paljon aikaa ja heidän kanssa on niin helppoa olla kun he tietävät terveystilanteeni täysin.

Myös toinen läheinen ystäväpariskunta oli sattumalta samaa aikaa parin kilometrin päässä saarella ja heidän kanssaan vietimme iltaa yhtenä iltana  :).


Yllätys oli kuitenkin kaikille, että mä pystyin olla näin aktiivinen koko loman ajan.

Tämä on tietenkin aiheuttanut nyt aikamoisen tunnemyllerryksen...


Kiersimme siis koko saaren ympäri. Osassa paikkaa olimme kaikki ennenkin olleet, mutta osa paikoista oli meille kaikille täysin uutta.

Pilvettömältä taivaalta aurinko paistoi joka päivä ja lämpöä oli mukavat +35c.

Aurinkoa, hyvää ruokaa, seuraa, maisemia ja iloisia ihmisiä - siitä oli meidän, voinen sanoa täydellinen loma tehty!


Muutaman postauksen verran vielä nähdään lisää reissukuvia. 
Välissä ehkä muutakin, kotijuttuja - lupasinhan ennen matkaa jo, näyttää pientä muutosta kokenutta yläkertaa ;).


Oikein ihanaa viikonloppua <3.



Tiinamaria

Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa

2 kommenttia:

  1. Wau! Ihanaa ❤Vaikken sua tunnekaan, niin ilo läikähti sydämessä puolestasi!
    t. Nelliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3. Niin koin onnenhetkiä reissussa kun sain elää hetken ilman kipuja! <3

      Poista