Meidän juhannus kuvina :).
Torstaina mentiin ja tänään tultiin takaisin kotiin. Ja voi että miten onnistunut pieni mökkiloma meillä olikaan! Kelit oli mitä mahtavimmat ja saatiin olla oikeastaan kokoajan ulkosalla.
Oltiin ensimmäistä kertaa yötä mökillä nelihenkisenä perheenä ja mökkiin piti mahduttaa nyt yksi sänky lisää. Sanotaanko, että sopu sijaa antaa :D. Pakkohan ne sängyt oli mahduttaa ja pienessä mökissä ei montaa paikkaa niille ollut, mutta onpahan kaikilla sängyt missä nukkua, pääasia :) ! Sisustussilmät saivat siis jäädä nyt kakkoseksi ja tärkein meni ensimmäiseksi :).
Isäni veli vaimoineen oli myös perinteisesti juhannusaattoa meidän kanssa viettämässä.
Leivoin perinteisen mansikkakakun mökille viemisiksi.
Leonan oikea syntymäpäivä oli tänään sunnuntaina ja yllätettiin meidän pieni rakas kolmevuotias pienellä "kakulla" kynttilöineen aamupalan jälkeen. Kotona odotti yllätyksenä nukkekoti ja mökillä annettiin jo ns. "aloituspakkaus" nukkekotiin pupuineen.
Voidaan sitten pikkuhiljaa täydentää nukkekotia kalusteilla.
Nukkekoti oli aivan hitti! Sillä leikittiin iltapuuhiin asti. Kun nukutin Leonaa, sanoi hän:
"Äiti, se nukkekoti on aivan ihana, Leona tykkää siitä todella paljon. Siinä on ihania pikku tavaroita ja monta pupua".
Vanhempani antoivat myös Leonalle todella kauniin perhos kaulakorun <3.
Perjantaina kummatkin lapset saivat sedältäni ja hänen vaimoltaan syntymäpäivälahjat myös, eli juhlahumua on ollut ilmassa.
Tänään käytiin kolmisteen Samun ja Leonan kanssa soutelemassa. Leona oli aivan innoissaan siitä, tosin se taisi häntä vähän jännittää kun äidin sylissä halusi koko matkan istua <3.
Pieni mökkiloma teki hyvää koko perheelle!
Linus oppi pari viikkoa sitten konttaamaan, niin hänen perässään sai joku kokoajan "juosta". Meidän pieni tutkimusmatkailija kun haluaisi myös kaiken laittaa suuhun. Silmät saa olla siis selässäkin!
Ensi viikolle uusia kesäretkiä suunnitelmissa.
Tiina
Facebook
Instagram































Ei kommentteja:
Lähetä kommentti