lauantai 18. huhtikuuta 2020

37v. synttärit (+ pääsiäinen)













Ja muutama kuva viikon takaa...










Aurinkoista aamupäivää kaikille <3.



Se on jo huhtikuun puoliväli ja mä täytin eilen 37 vuotta. 


Tätä poikkeustilan aikaa kun eletään, mitään kahvitteluja ei luonnollisesti nyt vietetä. 
En mitään sen isompia synttäreitä muutenkaan olisi viettänyt, luultavasti eilen oltaisi käyty Samun kanssa jossain syömässä ja tänä viikonloppuna olisin kutsunut perheeni kylään. 


Sen sijaan me oltiin eilinen ja tämä viikonloppu nyt ihan oman perheen kesken kotona. 



Eilen aamulla näin kyllä pitkästä aikaa yhtä läheisintä ystävääni ulkoilun merkeissä ja hän oli järjestänyt mulle pienen yllätyksen heidän pihalle <3.

Harvemmin sitä kuohuvaa juodaan ennen lenkkeilyä ;).


Tässä kohtaa silmänurkat kostuivat ensimmäisen kerran. 

Toisen kerran ne kostuivat kun luin vanhemmiltani saatua korttia.

Ei kahta ilman kolmatta, 
vielä nuoremman siskoni 10 vuotta juuri torstaina täyttänyt tyttö, joka on mulle ihan älyttömän tärkeä, lähetti mulle aivan ihanan viestin ja siinä kohtaa putoukset oli valmiina. 
Ikävä vaivaa meitä molempia ja en malta odottaa, että pääsen häntä halimaan kunnolla. 

Mulla on aina silmät kostunut herkästi, niin ilosta kun surusta, mutta ehkä nykyään vielä herkemmin kun 10v. sitten. 


Se on jännä miten joidenkin ihmisten kanssa on ihan sanoinkuvaamaton yhteys. 
Siskoni tytön kanssa suuresta ikäerosta huolimatta meillä on ollut aina ihan mieletön yhteys, jo kun hän oli vauva. 
Nykyään tuntuu ettei meidän tarvitse aina edes sanoa jotain kun toinen tietää mitä toinen ajattelee <3.


Älyttömän rakas neiti mulle. 

Osa teistä muistaakin varmasti hänet useista teksteistä aiemmin, hän oli usein meillä pienempänä hoidossa jonka vuoksi myös yläkerrassa on "lastenhuone". 



Myöskään pääsiäistä ei tänä vuonna voitu viettää yhdessä perheen kanssa, mutta mä halusin yllättää heitä pienillä asioilla. 

Vanhemmilleni leivoin mango-juustokakun ja vietiin se vanhempien oven taakse. 

Isäni oli jo aiemmin toivonut mun leipovan tämän kakun pääsiäiseksi, joten halusin yllättää heidät viemällä heille tämän kakun. 


Myös siskoni perheen oven takana käytiin viemässä T:lle 10v. synttärilahja, sekä pääsiäismuna koska hän ei luonnollisesti päässyt tänä pääsiäisenä virpomaan. 

Mä rakastan yllättää mun läheisiä ja se tekee mut niin iloiseksi kun näkee miten toinen ilahtuu <3.

Pieniä, suuria asioita <3.



Aurinkoista ja iloista viikonloppua <3. 



Tiina







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti