torstai 30. elokuuta 2018

Terveisiä uima-altaalta ja vastauksia













Täällä ollaan, Rodoksella ja juuri nyt uima-altaalla <3.

Viime yönä 12 aikaan saavuttiin hotellille ja ainakin tämä ensimmäinen päivä tulee nautittua ihan hotellin uima-allas alueilla. 

Hotellimme Grand Mitsis sijaitsee tuulisen rannan puolella, ihan lähellä Ellin rantaa, keskustassa. 

Mä olen ollut kerran aiemmin nelisen vuotta sitten tässä samassa hotellissa. 

Tämän hotellin palvelu on jotain ihan huippua ja sijainti mitä mahtavin. 
Keskustan tuntumassa, mutta ei minkään baarikadun varrella. 
Ruoka todella, todella hyvää. 

Voin siis lämpimästi suositella tätä hotellia, myös lapsiperheille. 

Huoneet nyt kaipaisivat omasta mielestäni jo kunnostusta, mutta muut hotellin palvelut ovat niin hyvät, että sen kanssa voi elää ;). 

Pienenä miinuksena näin herkkäsilmäiselle oli huomata juuri, että allasvedet ovat nykyään merivettä. 

Mun silmät on niin herkät kaikelle, että niitä joudun varomaan altaalla, mutta kun sen nyt tiedostaa, täytyy pitää pää veden pinnalla ;)..

+32c - tarkenee! 



Sitten vastauksia teidän kysymyksiin ja viesteihin mitä olette laittaneet mulle niin Instan kuin Facebookin puolella. 

Kuvassa näkyvä harmaa mekko päälläni on Gapin mallistoa, Zalandolta. 
Mulla löytyy itseasiassa sama tummansinisenä...
En nyt katsonut löytyykö mekkoa enää, mutta vinkkaan katsomaan siis Zalandolta ensimmäisenä. 


Sitten, lentokonekuvioinen pussukka, nesteille, lentomatkoja varten - sen olen ostanut Lontoosta viime reissulta keväällä. 

Muistelen, että ostin sen ehkä Boostilta, mutta en ole aivan varma. 
Viimeisiä kolikoita käytin ja pussukka oli jotain 1 punnan luokkaa, eli erittäin hyvä ja halpa löytö. 



Nyt on niin kuuma, että pakko mennä välillä veteen, kuulumisiin! 


Pus <3.




Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti