sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Kevätasusteet













*Tuuni & Loru


Sää on parhaillaan mitä oudoin. 
Tunnin sisällä voi paistaa aurinko, hetken päästä sataa räntää, välissä taas aurinko ja sitten vettä kaatamalla.

Ulos lähtiessä on ollut viime päivinä todella vaikea tietää mitä pukisi päälle. Asteiden heitot on suuriakin pienen ajan sisällä.

Talvivaatteet ja asusteet on pakattu talviunille ja mieli on jo kesässä, mutta ihan vielä ei kesävaatteista päästä nauttimaan.

Ihan täydelliseen kohtaan mua pyydettiin yhteistyöhön Tuuni & Lorun kanssa!

Vastasin heti:
"Kyllä, erittäin mielelläni teen teidän kanssa yhteistyötä"!

Tässä yhdisty monta tekijää miksi mun ei tarvinnut miettiä hetkeäkään!

- laatu
- aivan ihania ja persoonallisia juttuja
- yksityiskohdat
- ekotietoinen tuotemerkki ja huippumateriaalit
- kotimaista käsityötä


Mä ihastuin oitis kuvien pantaan ja tuubihuiviin!

<3

Just täydelliset tähän vuodenaikaan ja menee myös hyvin kesällä ja syksyllä.

Mähän olen todella raitafriikki. Kaappi pursuaa raidallisia vaatteita, enimmäkseen sinivalkoisia ja siksi olikin ihanaa saada uutta ilmettä!

Koti on aika mustavalkoinen ja näin ollen todellakin ihan lempivärit myös omissa vaatteissa.

Panta ja huivi menee siis täydellisesti yksiväristen vaatteiden kaveriksi, antamaan pikkaisen persoonallista ilmettä. 


Kuinka moni hoksasi kuvion kankaassa :)?

Mun olis varmaan pitänyt se hoksata käsityöihmisenä, virkkaajana!
(No.... empä sitten hoksannut)

No, sehän on virkkausohje!

Huomaa kyllä, että mä en osaa ohjeita lukea ja en niitä ole koskaan yrittänyt opetella kun en tätä tajunnut ennenkuin se mulle kerrottiin :).


Mikä oli ehdoton plussa näissä:

Huivi on todella hyvän kokoinen!! 
Mulla on monta tuubihuivia mitkä on kahdella kiepautuksella liian löysiä ja kolmella kuristaa ( :D ), tämä oli aivan täydellinen kahdella kiepautuksella. Ei jää liian väljäksi eikä ole liian tiukka. 
Just täydelinen!
Panta pysyy tosi hyvin päässä eikä ole liian tiukka. Sen ongelman olen kohdannut monissa. 
Matsku (luomupuuvilla) tuntuu iholla hyvältä, ei kutita tms.


Mun mielestä nää on ihan älyttömän makeet, tykkään ihan hulluna :).
Sopivasti jujua omaan hillittyyn tyyliin, love it!



*saatu blogiyhteistyön kautta Tuuni & Loru


Iloa päivääsi!




Tiinamaria

(löydät minut myös facebookista, Style by Tiinamaria)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti