sunnuntai 14. helmikuuta 2021

Jäälinna













Hyvää ystävänpäivää sekä laskiaissunnuntaita <3.



Käytiin päiväkävelyllä katsomassa Käpylän upeaa jäälinnaa mitä Käpyläiset ovat rakentaneet, olipa se upea ja aivan ihania värejä täynnä!


Aurinko paistaa, taivas on sininen ja linnut laulaa. Pakkasta sen verran, että Iineksen tassut kestivät jo pidemmän lenkin. 


Jos Iinekseltä kysyttäisiin, ovat nämä ulkoilut "Papanajahteja". Iines on tajunnut, että Jänisten herkkupapanoita voi löytää myös täältä uuden kodin ympäristöstä. Ja nyt sen tajuttuaan, ei kuono paljon maasta nouse..


Mun on alkanut tehdä mieli todenteolla tekstiileihin joitain keväisiä värejä ja olen kolunut muutamia nettisivuja ja katsellut sekä lakanoita, että tyynynpäälisiä.

Mahdollisesti jo löysin yhdet kivat, mutta maltan vielä mieleni hetkeksi jos joku päivä kävisi vielä jossain kaupoilla katsomassa muitakin vaihtoehtoja. 

Selkeästi kevättä mulla rinnassa :).


Tänään lounaaksi oli yhtä mun lempparia, wokkivihanneksia tonnikalan ja raejuuston kera. Wokkivihanneksia on useita erilaisia ja meillä niitä kuluu eri makuisina viikottain. Ne ovat niin helppoja ja nopeita ja omaan makuun tosi hyviä.

Tästä ei muutenkaan ruuanlaitto helpommaksi mene, eli ei edes vaadi paljoa, kunhan kasvikset höyryttää tai paistaa :).


Kuvasin yhdelle ystävälleni tuota mun yhtä trikoomekkoa ja päätin nyt laittaa sen tähän samaan. Kotiasuina on yleensä mulla joku mukava trikoomekko!


Parin viikon päästä meinaan kyllä vaihtaa olohuoneeseen maton ja mahdollisesti myös vaaleat verhot. 



Ihanaa ystävänpäivää vielä teille kaikille <3.




Tiina



Facebook

Instagram




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti